حزبالله: اشغالگران به نقض آتش بس در لبنان ادامه میدهند/ شهادت دو شهروند در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچنان به طور آشکار به نقض توافق آتش بس ادامه می دهند.
صفحات اجتماعی
اینستاگرام تلگرام توییتر آر اس اس