رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفت: در آغاز جنگ بهروشنی گفتیم همه بدانند هرگز اداره تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ باز نخواهد گشت و تنگه هرمز با رعایت قوانین بین المللی و با ترتیبات ایرانی، توسط ایران اداره خواهد شد.
نائب رئیس شورای سیاسی حزبالله تاکید کرد: با هرگونه نقض آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی مقابلهبهمثل میکنیم.
«خلیل الدقران»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، اعلام کرد رژیم صهیونیستی از زمان امضای توافق آتشبس، هر روز آن را نقض کرده و به بندهای این توافق پایبند نبوده است؛ مسئلهای که موجب وخامت روزافزون شرایط معیشتی و درمانی در نوار غزه شده است.
روسای جمهور ایران و صربستان ضمن استقبال از تفاهم پایان جنگ و ضرورت تحکیم صلح و ثبات در منطقه، بر توسعه همکاریهای دوجانبه تاکید کردند.
نماینده ولیفقیه در سپاه گفت: مسئولان بدانند که باید نسبت به ولایت، مطیع باشند و بدانند که تمام موفقیتهای ما طی ۴۷ سال گذشته به دلیل همین ولایتپذیری و ولایتمداری بوده است.
بعد از اعلام دونالد ترامپ مبنی بر «احتمال سپردن پرونده حزبالله به سوریه» رئیس رژیم خودخوانده سوریه با این درخواست مخالفت کرده و گفت که به دنبال جنگ با حزبالله و ورود به لبنان نیست.
سفیر سابق آمریکا در اراضی اشغالی به تثبیت قدرت ایران بعد از جنگ و محاسبات اشتباه ترامپ و نتانیاهو اعتراف کرد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتمالانبیاء (ص) گفت: امروز یگانهای عملیاتی پدافند هوایی در سراسر کشور همچنان مستحکم پای کار دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی ایستادهاند.
منابع صهیونیستی از خروج مخفیانه و شتابزده رئیس سابق سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) از امارات خبر دادند؛ این اقدام پس از دریافت هشدار امنیتی در جریان سفر مخفیانه وی به این کشور انجام شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه در صفحه شخصی خود خطاب به نظامیان صهیونیست نوشت: اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد.
رئیس پارلمان لبنان با تاکید دوباره بر مخالفت خود با ایده رژیم صهیونیستی برای ایجاد «مناطقی آزمایشی» در لبنان اعلام کرد، راهحل تنظیم یک جدول زمانی برای خروج اسرائیل از تمامی مناطق در جنوب است.
یک نماینده ارشد حزبالله باقدردانی از حمایتهای ایران گفت: تهران بدون حل پرونده لبنان هیچ توافقی را نمیپذیرد.
صفحات اجتماعی
اینستاگرام تلگرام توییتر آر اس اس