دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد:

مثلث طلایی مقاومت، وحدت و هویت مردم بیتا ضامن ریشه کنی رژیم صهیونیستی است

هنیه گفت: ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مشروع نمی‌داند و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می‌داند.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک بیتا واقع در شهر نابلس، واکنش نشان داد.

 

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: درگیری‌های فلسطینیان با صهیونیستها در شهرک بیتا و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت ۳ واقعیت شد.

 

اسماعیل هنیه در ادامه افزود: واقعیت نخست اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مشروع نمی‌داند و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می‌داند.

 

هنیه تاکید کرد که دومین واقعیت وحدت ملت فلسطین در میدان مبارزه و مقاومت است و سومین مورد هم اینکه مقاومت گزینه‌ای راهبردی برای آزادسازی این سرزمین و کوتاه‌ترین راه برای بیرون راندن اشغالگران، باز پس‌گیری حقوق سلب شده و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است.

 

وی بر پایبندی جنبش متبوعش به این وحدت در کنار دیگر گروه‌های فلسطینی و شراکت در میدان مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد و گفت مقاومت امروز سپری برای حمایت از ملت فلسطین است و به تقویت خود جهت به سرانجام رساندن پروژه آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهد.

 

اسماعیل هنیه همچنین تأکید کرد که مثلث طلایی مقاومت، وحدت و هویت و اقدامات قهرمانانه ساکنان بیتا همانند غزه و قدس بیانگر این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی در این سرزمین جایی ندارد و ملت فلسطین در هر جایی با تکیه بر وحدت و مقاومت، قادر به ریشه‌کن کردن اشغالگران است.

 

 




مطالب مرتبط

دویست و دهمین روز  جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین/

چندین شهید و زخمی در بمباران اردوگاه النصیرات و رفح / یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری
دویست و دهمین روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین/

چندین شهید و زخمی در بمباران اردوگاه النصیرات و رفح / یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری

تجاوزات و جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری وارد دویست و دهمین روز پیاپی خود شده است. که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از فلسطینیان بی دفاع منجر شده است.

|

یکصد و نود و پنجمین روز تجاوزات و جنایات اشغالگران در نوار غزه/

حملات توپخانه‌ای مستمر به شهر غزه/  ادامه یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ نماینده سوریه در سازمان ملل: آمریکا مانع آتش بس در غزه است
یکصد و نود و پنجمین روز تجاوزات و جنایات اشغالگران در نوار غزه/

حملات توپخانه‌ای مستمر به شهر غزه/ ادامه یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ نماینده سوریه در سازمان ملل: آمریکا مانع آتش بس در غزه است

تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه وارد یکصد و نود و پنجمین روز پیاپی شده است، مناطق مختلف کرانه باختری هم از بامداد امروز در معرض حملات اشغالگران بوده است.

|

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

|

نظرات کاربران

  1. شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر رسید
  2. سازمان غذای جهانی اعلام کرد: جنوب غزه در آستانه قحطی بزرگ
  3. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  4. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  5. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  6. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  7. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  8. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  9. بلینکن وارد عربستان شد
  10.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  11. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  12. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.