سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
رهبران جهاد اسلامی:

توقف تجاوزی از راه تفاهم یا عدم تفاهم شکست استراتژیکی برای اسرائیل و ارتش آن است/ ملت ما باید برای اعلام پیروزی آماده شوند

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی چه از راه تفاهم یا عدم آن، یک شکست استراتژیکی برای رژیم صهیونیستی و ارتش بزدل آن به شمار می رود.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، جمیل علیان از رهبران جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد توقف تجاوزگری اسرائیل چه از طریق تفاهم یا عدم آن صورت گیرد، یک شکست استراتژیکی برای اسرائیل و ارتش ترسو و شکست خورده آن خواهد بود.

 

علیان تاکید کرد از نظر استراتژیکی این مساله اهمیت دارد که این نبرد مبارک در قدس و مناطق اشغالی و در تمام اماکن حضور ملت ما برای حفظ معادلاتی که پایه ریزی و تثبیت شد، ادامه یابد.

 

علیان تصریح کرد ادامه نبرد در قدس و مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح و ادامه انتفاضه مردم ما در مناطق اشغالی 1948 و کرانه باختری و مرزهای فلسطین سبب افزایش بن بست رژیم دشمن و نتانیاهو خواهد شد و این مساله را مورد تاکید قرار خواهد داد که فلسطینیان پیروز هستند.

 

وی خاطر نشان کرد باید معادله شمشیر قدس را در تمام اماکن و با تمام ابزارها برای تداوم آن حفظ کنیم.

 

وی اظهار داشت باید روز جمعه روز خشم و شعله ور کردن آتش در زیر پاهای صهیونیستها در هر وجب از سرزمین غصب شده 1948 و قدس و کرانه باختری باشد.

 

شهاب : ملت ما باید برای اعلام پیروزی آماده شوند

 

داود شهاب مدیر دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد ملت فلسطین باید برای اعلام پیروزی آماده شوند و آنچه را اشغالگران تبلیغ و ترویج می کنند، باور نکنند.

 

شهاب تصریح کرد تمام آنچه درباره آتش بس مطرح می شود، بی پایه و اساس است، ملت نباید ادعاهای دشمن را باور کند.

 

وی خاطر نشان کرد نتانیاهو به دنبال پیروزی موهوم است و آن را نیافته است، ولی مقاومت به او می گوید که ما بانک اهداف را در اختیار داریم و روند نبرد را مشخص می کنیم.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 




مطالب مرتبط

وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است
وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است

ایران هرگز به دنبال توسعه دامنه جنگ نیست، پاسخ متناسب خود را به شکل محدود و حداقلی به رژیم اسرائیل دادیم لذا مادامی که ماجراجویی جدیدی از طرف رژیم اسرائیل روی منافع ایران صورت نگیرد، ما واکنش جدیدی روی آن نخواهیم داشت.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.