سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
شب گذشته انجام شد؛

گفتگوی سردار قاآنی با رهبران حماس و جهاد اسلامی و تمجید از مقاومت فلسطین/ هنیه: قدردان حمایت‎های ایران از ملت فلسطین هستیم/ النخاله: مقاومت هرگز پا پس نمی‌کشد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تلفنی گفتگو کرد.


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، منابع فلسطینی اعلام کردند که سردار قاآنی  با رهبران مقاومت فلسطین درباره آخرین تحولات فلسطین گفتگو کرده است.


جنبش حماس شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرفین در این مکالمه تلفنی آخرین تحولات اوضاع و درگیری‌ها در غزه را بررسی کردند.


سردار قاآنی بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین در قبال تجاوزات و جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی علیه قدس و غزه تأکید کرد.


وی ضمن تمجید از عملکرد بی‌نظیر و موفقیت‌آمیز مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین، جنایات وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان به‌ویژه در غزه و محله شیخ‌جراح در قدس را به‌شدت محکوم کرد.


هنیه نیز ضمن تشریح جنایات دشمن صهیونیستی در غزه و قدس و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، تأکید کرد که نبرد قدس، نبرد کل امت است.


وی مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مساله فلسطین را ستود.


سردار قاآنی همچنین دیشب با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفت‎وگو کرد.


دو طرف در این تماس تلفنی آخرین تحولات مربوط به درگیری‎های غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در این گفتگوی تلفنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در مواجهه با  جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید شد.


در این گفتگوی تلفنی النخاله ضمن قدردانی از حمایت های ایران از مقاومت فلسطین، تاکید کرد: مقاومت به درخواست ملت فلسطین وارد این نبرد شده و هرگز تا زمانی که رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را در قدس و مسجدالاقصی متوقف نکند، دست از اداوه حملات خود نمی‌کشد.

 

انتهای پیام/م.ت/




مطالب مرتبط

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.