سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
هنیه در پیامی برای فلسطینیان ساکن قدس و در پی هجوم وحشیانه صهیونیستها به مسجدالاقصی:

ما و ملت در قلب رویارویی در قدس قرار داریم و هرگز آن را تنها نخواهیم گذاشت/ قدس جزء جدایی ناپذیر سرزمین اشغال شده فلسطین است/همچنان از سرزمین و مقدسات خود حمایت خواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به تجاوزات اشغالگران قدس به شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی تاکید کرد ملت و مقاومت، هرگز فلسطینیان ساکن قدس را تنها نخواهند گذشت.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه گفت ما با اهتمام زیادی، درگیریهای شدید میان ملت آزاده خود و نظامیان رژیم اشغالگر را که مسجدالاقصی و اعتکاف کنندگان در آن را هدف تجاوزات خود قرار می دهند، دنبال می کنیم.

 

هنیه تصریح کرد آنچه امروز در این شهر مقدس جریان دارد، تاکیدی بر عربی، اسلامی و فلسطینی بودن این شهر است و اینکه هرگز نمی تواند تحت سلطه اشغالگران باشد یا سیاستهای فاشیستی آنها را بپذیرد.

 

وی تاکید کرد نبرد قدس، نبرد متمدنانه، نبرد هویت و وجودی در این شهر مبارک و نبرد اراده میان ملت تحت اشغال و اشغالگران متجاوز است.

 

بر اساس این گزارش، بیش از 100 فلسطینی در خلال دفاع از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست زخمی شدند، شهرک نشینان صهیونیست تهدید کرده بودند امشب به مسجدالاقصی یورش می برند و فلسطینیان جانانه به دفاع از آن پرداختند.

 

هنیه خاطر نشان کرد قدس امروز و گذشته و آینده، بیانگر وجدان ملت ما و قطب نمای آزادگان ملت و امت و جهان و تصویر پاکی از ماهیت نبرد است و ملت ما قطعا در این نبرد همانند نبردهای گذشته به پیروزی خواهند رسید و آنچه در مسجدالاقصی رخ داد، تصویر بسیار روشنی است مبنی بر اینکه قدس جزء جدایی ناپذیر از سرزمین اشغال شده ما است و مردم انقلابی و مقاوم و استوار آن مانع تحمیل معادلات اشغالگران خواهند شد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد ما در قلب این رویارویی در داخل و خارج این شهر همانند فرزندان ملت ما که در سطوح مختلف به حمایت از آن می پردازند، قرار داریم.

 

هنیه خاطرنشان کرد ما تاکید می کنیم که ملت ما در قدس در این نبرد هویت و اراده تنها نیستند و ما همچنان از سرزمین و مقدسات و مردم آن دفاع خواهیم کرد، ما آماده فدا کردن عزیزترین سرمایه خود برای آزادی قدس و عزت مردم آن هستیم، همچنین از تمام مردم خود در هر مکانی می خواهیم در کنار مردم خود در قدس و دفاع قهرمانانه آنها از شهر و مقدسات قرار گیرند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

 


| شناسه مطلب: 354923







نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.