شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

ورود 300 یهودی اتیوپیایی به فلسطین اشغالی

گزار شها حاکی از آن است که بحث بحران جمعیتی یکی از مهمترین بحران های رژیم صهیونیستی است و در حال حاضر حدود یک میلیون و دویست هزار یهودی از فلسطین اشغالی مهاجرت کرده و در کشورهای دیگر زندگی می کنند اما همچنان در آمار جمعیتی رژیم صهیونیستی قرار دارند!

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۰۰ مهاجر یهودی اتیوپیایی وارد اراضی اشغالی شدند.

در همین راستا، وب سایت صهیونیستی اورشلیم پست گزارش داد که این ۳۰۰ مهاجر آخرین گروه از ۲۰۰۰ مهاجر یهودی اتیوپیایی هستند که وارد اراضی اشغالی شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی اکتبر گذشته طرح اسکان ۲۰۰۰ یهودی اهل اتیوپی را تصویب کرد.

رژیم صهیونیستی از طریق مهاجرت یهودیان اتیوپیایی به اراضی اشغالی قصد دارد تا بافت جمعیتی فلسطین را تغییر دهد.

اغلب یهودیان اتیوپیایی‌تبار در مناطق خاصی در فلسطین اشغالی سکونت دارند. بزرگ‌ترین محل سکونت و تجمع آنها در شهرک «کریات اربع» نزدیک «الخلیل» است و همچنین در نزدیکی «صفد» در «الجلیل» و در شهر «عسقلان»؛ برخی از آنها نیز نزدیک بیت المقدس و در شهرک‌های «راموت» و «بیت مئیر» و «تله زئیف» زندگی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی در حالی اقدام به انتقال این یهودیان اتیوپیایی به فلسطین اشغالی کرده است که یهودیان سیاه پوست قبلی از شدت تبعیض علیه خود بارها اقدام به شورش کرده اند و سازمان های امنیتی نگران هرگونه شورش توسط این یهودیان رنگین پوست هستند. یهودیانی که در جغرافیای اشغالی مشهور به فلاشه هستند. بارها مسئولان صهیونیستی بحث انتقال این یهودیان به کشورهای اروپایی و امریکا را مطرح کرده اند.

همچنین گزار شها حاکی از آن است که بحث بحران جمعیتی یکی از مهمترین بحران های رژیم صهیونیستی است و در حال حاضر حدود یک میلیون و دویست هزار یهودی از فلسطین اشغالی مهاجرت کرده و در کشورهای دیگر زندگی می کنند اما همچنان در آمار جمعیتی رژیم صهیونیستی قرار دارند!

انتهای پیام/ الف




مطالب مرتبط

در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت
در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت

مردم یمن امروز جمعه نیز همانند جمعه های گذشته در راستای تاکید مجدد بر حمایت خود از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن و نیز عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش تظاهرات باشکوه برگزار کردند.

|

نظرات کاربران

  1. سازمان غذای جهانی اعلام کرد: جنوب غزه در آستانه قحطی بزرگ
  2. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  3. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  4. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  5. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  6. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  7. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  8. بلینکن وارد عربستان شد
  9.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  10. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  11. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  12. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.