پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
دستگاه جاسوسی موساد ادعا کرد؛

خنثی شدن چندین عملیات مسلحانه علیه سفارت های رژیم صهیونیستی در کشورهای اروپایی!/ تشدید موج نفرت علیه صهیونیست ها در پایتخت های عربی و غربی

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار خبری گفت که "موساد" دستگاه جاسوسی این رژیم به تازگی موفق شده تا چندین عملیات علیه سفارت های رژیم اشغالگر در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای جهان را خنثی سازد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از سما نیوز، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار خبری گفت که "موساد" دستگاه جاسوسی این رژیم به تازگی موفق شده تا چندین عملیات علیه سفارت های رژیم اشغالگر در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای جهان را خنثی سازد.

 

این گزارش از ذکر نام کشورهای محل وقوع این اتفاقات خودداری کرده است.

 

با این حال رسانه های صهیونیستی این بار با مطرح کردن نام جمهوری اسلامی ایران و مسئول دانستن این کشور در پشت پرده انجام عملیات ها ضد سفارت خانه های رژیم اشغالگر در کشورهای اروپایی سعی کرده اند اینگونه القا کنند که پس از وقوع اتفاقاتی در نیروگاه هسته ای نطنز و متهم بودن اسراییل در ایفای نقش در این حادثه، ایران در صدد انتقام گیری است و هدف قرار دادن سفارت خانه های اسراییلی در دستور کار است.

 

وقوع اتفاقات در منطقه بویژه شکست طرح الحاق رژیم صهیونیستی علیه اراضی فلسطینی و همچنین وقوع حادثه در نیروگاه هسته ای نطنز و پرتاب ماهواره جاسوسی اسراییلی به مدار زمین همزمانی قابل ملاحظه ای با یکدیگر پیدا کرده اند.

 

بسیاری از کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند که همزمانی این حوادث با یکدیگر به گونه ای بوده تا درصورت ناکامی طرح بزرگ الحاق که در اشغال بخش وسیعی از اراضی فلسطینیان، بلافاصله با وارد عمل کردن برنامه های دیگر از فشار رسانه ها بر شکست های رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت منطقه کاسته شود.

 

علاوه براین پیشتر و در خلال یک سال گذشته نیز برخی سیاستمداران سابق عربی با ارائه گزارش ها و تحلیل هایی تاکید کرده بودند که با اوج گرفتن عملیات های تروریستی رژیم اشغالگر در منطقه و علیه ملت فلسطین، ملت های جهان (بویژه اروپایی ها) بیش از پیش نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی بدبین شده و این امکان وجود دارد که سفارت های این رژیم در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد.

 

با مطرح شدن طرح الحاق در چند روزگذشته به طور مستمر در چندین کشور اروپایی از جمله بلژیک، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، ایالت متحده آمریکا مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تظاهرات های مختلفی برگزار گردید. تظاهرات کنندگان تاکید داشتند که بایستی طرح استعماری و نژادپرستانه الحاق هر چه زودتر متوقف شود.

 

(1 جولای تظاهرات مردم آمریکا مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در سان فرانسیسکو)

 

انتهای پیام/ م.ح




مطالب مرتبط

وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است
وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه ان بی سی آمریکا

می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم / آمادگی نظامی ایران صد درصدی است

ایران هرگز به دنبال توسعه دامنه جنگ نیست، پاسخ متناسب خود را به شکل محدود و حداقلی به رژیم اسرائیل دادیم لذا مادامی که ماجراجویی جدیدی از طرف رژیم اسرائیل روی منافع ایران صورت نگیرد، ما واکنش جدیدی روی آن نخواهیم داشت.

|

نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.