سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
عضو حماس:

رژیم اسرائیل مسئول جان البرغوثی است/تشدید اقدامات تجاوزکارانه در سایه کرونا دلیلی بر توحش اشغالگران است/ملت فلسطین قطعا در نبرد با ویروس اشغالگری صهیونیستی پیروز خواهد شد

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تصریح کرد تشدید موج بازداشتها از سوی اشغالگران اسرائیلی در سایه شیوع ویروس کرونا دلیلی بر وحشی گری و جنایتکار بودن آنهاست.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، حسام بدران خاطر نشان کرد جنایات و وحشی گری اشغالگران در حمله به مردم ساکن اردوگاه شعفاط(در حومه قدس اشغالی) دلیل ضعف و بزدل بودن آنهاست.

 

وی با درود فرستادن به مردم مقاوم اردوگاه شعفاط ، رژیم صهیونیستی را مسئول جان "عمر البرغوثی" از مبارزان فلسطینی دانست که نظامیان صهیونیست بار دیگر شامگاه دوشنبه وی را بازداشت کردند.

 

بدران اظهار داشت اشغالگران برای سوء استفاده از شرایط اضطراری که ملت ما (به سبب کرونا) با آن روبرو است، برای تحمیل سیاست های خود تلاش می کند، اما این تلاشها قطعا به شکست منجر خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد ملت ما همانطور که شایستگی خود را در مقاومت در برابر ویروس کرونا با آگاهی و دانش خود ثابت می کند، در نبرد با ویروس اشغالگری صهیونیستی پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/ر.ی/




نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.