سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
تاکید یک منبع امنیتی فلسطینی:

تصور حمله به غزه دشمن را با غافلگیری های بزرگی مواجه خواهد کرد

یک پایگاه اینترنتی امنیتی وابسته به مقاومت فلسطین تاکید کرد اگر دشمن صهیونیست فکر تجاوزی دیگر به غزه را در سر داشته باشد با غافلگیری های بزرگی مواجه خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، پایگاه خبری امنیتی مجد نزدیک به مقاومت اسلامی فلسطین در گزارشی اعلام کرد مواجهه آینده با اشغالگران صهیونیست شاهد غافلگیری های ادامه داری خواهد بود که بخشی از آنها در جریان درگیری های اخیر نمایان گردید.

 

این پایگاه خبری افزود آمادگی های مقاومت بر اساس نیازهای میدانی متنوع شده است که به دشمن ضربات سنگینی وارد می نماید. هم اکنون نیروهای دریایی قابلیت های زیادی داشته و نتایج توان موشکی مقاومت نیز در برابر ما قرار دارد.

 

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: در حالی که مقاومت 5 سال پیش توانست موشک های خود را به شهرهای اسرائیل برساند هم اکنون بر افزایش قدرت تخریبی آنها تمرکز دارد که در عسقلان و اسدود در تنش های ابتدای سال جاری شاهد آن بودیم.

 

این گزارش افزود: در حالی که مقاومت در سال 2014 موفق به هدایت پهپاد اطلاعاتی خود شد هم اکنون در حال توسعه این وسیله برای مقاصد هجومی است و خواهیم دید که چگونه از آنها در درگیری های آینده استفاده می شود.

 

پایگاه خبری مجد ضمن اشاره به عملیات زیکیم در سال  2014 تاکید کرد مقاومت توان دستیابی به موقعیت های دورتر را نیز دارد، زمانی مقاومت در سال 2014 سامانه های مراقبتی را درنوردیده و توانست ویدئوهای عملیات خود در شهرک های همجوار غزه را منتشر کند اما اکنون مقاومت می تواند وارد جنگ الکترونیک با دشمن شده و عواملی را برای خود در میان صفوف دشمن بکارگیری کند.

 

این منبع فلسطینی در پایان اعلام کرد: اگر دشمن در سال 2014 جرات کرد به غزه حمله کند مقاومت با توسعه سامانه های مراقبتی خود هرگز چنین اجازه ای را به آنان نخواهد داد و عملیات لبه شمشیر، موشک های کورنیت و تک تیراندزان ما دلایلی بر تایید این مساله هستند.

 

انتهای پیام/ح.ع/




مطالب مرتبط

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

|

پیام آیت‌الله جوادی آملی  درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

پیام آیت‌الله جوادی آملی درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

|

سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران به این رژیم در پی تجاوز آن ها به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.