سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام شدٰ

عدم برپایی مجلس های عزاداری برای فوت "محمد مرسی" در کرانه باختری/ تدابیر امنیتی شدید برای مواجهه با مخالفان این تصمیم

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که هیچ هیئت عزاداری را برای فوت "محمد مرسی" رئیس جمهور سابق مصر که حین رسیدگی به پرونده اتهامات اش در دادگاه قاهره دچار مرگ ناگهانی شد، در کرانه باختری برپا نخواهد کرد.

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری سما نیوز، تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که هیچ مجلس عزاداری را برای فوت "محمد مرسی" رئیس جمهور سابق مصر که حین رسیدگی به پرونده اتهامات اش در دادگاه قاهره دچار مرگ ناگهانی شد، در کرانه باختری برپا نخواهد کرد.

 

براساس آنچه منابع خبری گزارش داده اند، دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان محمود عباس تدابیر امنیتی شدیدی را برای مواجهه با مخالفان این تصمیم اتخاذ است.

 

در بیانیه ی نشر یافته تشکیلات خوگردان فلسطین آمده است که این روزها اوضاع فلسطین بسیار حساس است و ما این اجازه را نمی دهیم که اهداف و آرمان های فلسطین پشت برخی اتفاقات و حواشی خارج از فلسطین پنهان شده و از اذهان دور شود.

 

پیشتر مقرر شده بود تا عصر امروز، مجلس های عزاداری برای "محمد مرسی" رئیس جمهور متوفی مصر در شهر نابلس اراضی اشغالی فلسطین برگزار شود.

 

 

علاوه براین، "وائل الحزام" وکیل فلسطینی طرفدار بقرپایی مجلس های عزاداری در فلسطین اشغالی خبر داده بود که از سوی دفتر حکومتی تشکیلات خودگردان در رام الله به دفتر دستگاه پلیس امنیت دستور رسیده است که هیچگونه مجلس عزاداری در کرانه باختری برپا نشود.

 

به گزارش قدسنا، روز گذشته کانال تلویزیونی رسمی مصر اعلام کرد که "محمد مرسی" ریاست جمهور سابق مصر حین رسیدگی به پرونده اتهامات اش دردادگاه مصر دچار مرگ ناگهانی شده است.

 

براساس برخی اخبار، علت مرگ وی حمله قلبی گزارش شده است.

 

محمد مرسی پیش از مرگ اش از قاضی دادگاه درخواست سخنرانی برای دفاع از خود را داشته که در همین حین به طور ناگهانی سکته می کند.

 

 

انتهای پیام/ م.ح




مطالب مرتبط

تشکیلات خودگردان خواهان آتش بس فوری در غزه شد

تشکیلات خودگردان خواهان آتش بس فوری در غزه شد

سخنگوی تشکیلات خودگردان ضمن هشدار نسبت به گسترش جنگ به سایر مناطق خاورمیانه، خواهان آتش‌بس فوری در غزه شد و گفت: واشنگتن باید رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به غزه تحت فشار بگذارد.

|

حماس سوء قصد به جان عضو شورای شهر الخلیل را محکوم کرد

سکوت تشکیلات خودگردان معنا دار است
حماس سوء قصد به جان عضو شورای شهر الخلیل را محکوم کرد

سکوت تشکیلات خودگردان معنا دار است

جنبش حماس سکوت تشکیلات خودگردان در برابر اقدام به ترور عبدالکریم فراح عضو شورای شهر الخلیل را محکوم و اعلام کرد همه باید به مسؤولیت‌های خود برای برقراری نظم و امنیت عمل کنند.

|

عناوین اخبار وبگاه‌ها و روزنامه های فلسطینی/ 17 تیرماه

بررسی طرح ارائه تسهیلات و کمک ها به تشکیلات خودگردان از سوی کابینه نتانیاهو/ گذشت 9 سال از انجام عملیات «عصف المأکول»/ یورش اشغالگران به کرانه باختری و بازداشت عده ای فلسطینی/ عدم استقبال فلسطینیان از  صندوق های خیریه وابسته به تشکیلات خودگردان از ترس دزدیدن پول‌ها
عناوین اخبار وبگاه‌ها و روزنامه های فلسطینی/ 17 تیرماه

بررسی طرح ارائه تسهیلات و کمک ها به تشکیلات خودگردان از سوی کابینه نتانیاهو/ گذشت 9 سال از انجام عملیات «عصف المأکول»/ یورش اشغالگران به کرانه باختری و بازداشت عده ای فلسطینی/ عدم استقبال فلسطینیان از صندوق های خیریه وابسته به تشکیلات خودگردان از ترس دزدیدن پول‌ها

در این گزارش سعی بر آن است تا مهم ترین اخبار و عنوان های خبری وبگاه های فلسطینی که (امروز شنبه 17 تیرماه) منتشر شده است، جمع آوری شود.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.