سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

ابراز نفرت از رژیم صهیونیستی و حامیانش

هزاران انگلیسی از ملیت های گوناگون ،سازمانهای حقوق بشری و حامی مردم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزار ش خبرگزاری قدس(قدسنا) ؛ هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از ادیان و ملیت های گوناگون و چندین نهاد و سازمان حقوق بشری و حامی مردم فلسطین با حضور در خیابانهای مرکزی لندن خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی و حامیانش ابراز و رهایی فلسطین را فریاد زدند .

 

حامیان مردم فلسطین در آستانه هفتاد و یکمین سالگرد اشغال فلسطین در حالی که پرچم های فلسطین و پلاکارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند تظاهرات خود را در اعتراض به سانسور اخبار جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم فلسطین از برابر ساختمان بی بی سی آغاز کردند.


آنان سکوت برخی رسانه ها از جمله بی بی سی را در قبال قتل مردم فلسطین ، اشغال سرزمینهایشان و محاصره غزه بدست نظامیان رژیم صهیونیستی مغایر با اساسنامه بی بی سی دانستند و افزودند در حالیکه این سازمان با پول مالیات دهندگان اداره می شود اما بر خلاف خواست آنان و وظایف قانونی خود عمل می کند و آشکارا در بیان حقایق مسائل فلسطین طفره می رود و جنایات این رژیم را نادیده می گیرد .

 


معترضان که شماری از خاخام های یهودی نیز آنان را همراهی می کردند با سردادن شعارهایی همچون قیام تنها راه رهایی فلسطین است ، فلسطین آزاد باید گردد ، اسرائیل رژیم جعلی است ، دست از محاصره غزه بردارید ، به کشتار فلسطینیان پایان دهید ، ما از صهیونیست ها بیزاریم ، شرم بر حامیان صهیونیست ، شرم بر نژادپرستان پس از عبور از خیابانهای مرکزی لندن مقابل ساختمان نخست وزیری و در نزدیکی محل امضای اعلامیه بالفور که سر منشاء تاسیس رژیم صهیونیستی شده است تجمع کردند .

 


سخنرانان نیز در این اجتماع بزرگ با تشریح جنایات رژیم صهیونیستی اقدام آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و آنها را شریک جنایات این رژیم دانستند و بر ضرورت آزادی سرزمینهای فلسطینیان تاکید کردند .
سخنرانان افزودند: آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهونیستی با حمایت های سیاسی ، رسانه ای و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی دست این رژیم را برای تشدید جنایات علیه مردم فلسطین بازتر کرده اند .


شماری از حامیان مردم فلسطین با محکوم کردن برگزاری جشن یکصدمین سالگرد صدور بیانیه بالفور با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لندن ، بر ضروت حضور گسترده حامیان مردم فلسطین و آزادیخواهان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند و همگان را برای حضور در این راهپیمایی که موجب خشم رژیم صهیونیستی شده است دعوت کردند .

 


چندین سال است که به همت حامیان مردم فلسطین ، گروههای ضد نژاد پرستی ، کمیسیون حقوق بشر اسلامی ، فعالان حقوق بشر از ملیت های گوناگون ، مخالفان صهیونیزم جهانی و آزادیخواهان ، راهپیمایی بزرگ روز قدس در لندن برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و ضد رژیم صهیونیستی و حامیانش در اروپا یاد می شود.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

فرمانده کل سپاه در مراسم چهلم شهدای کنسولگری:

دشمن را تجزیه خواهیم کرد | ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
فرمانده کل سپاه در مراسم چهلم شهدای کنسولگری:

دشمن را تجزیه خواهیم کرد | ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است، گفت: ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود.

|

تهیه کننده و مجری  آمریکایی در گفت و گو با خبرگزاری قدس؛

 آمریکایی‌ها از هزینه کردن برای اسرائیل خسته شده اند | آمریکایی ها دیگر نمیخواهند هزینه جنگ برای جهانی امن تر را پرداخت کنند
تهیه کننده و مجری آمریکایی در گفت و گو با خبرگزاری قدس؛

آمریکایی‌ها از هزینه کردن برای اسرائیل خسته شده اند | آمریکایی ها دیگر نمیخواهند هزینه جنگ برای جهانی امن تر را پرداخت کنند

سیندی شیهان، فعال آمریکایی، معتقد است، سرکوب آزادی بیان در همه سطوح جامعه آمریکایی در صورت انتقاد از رژیم صهیونیستی وجود دارد؛ در حالی که مردم این کشور از صرف مالیات‌هایشان در جنگ‌های خارجی به ستوه آمده‌اند.

|

در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت
در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت

مردم یمن امروز جمعه نیز همانند جمعه های گذشته در راستای تاکید مجدد بر حمایت خود از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن و نیز عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش تظاهرات باشکوه برگزار کردند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.