سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد:

نقش آفرینی شرکت‎های گردشگری خارجی در توسعه شهرک سازی در اراضی اشغالی

سازمان عفو بین الملل در گزارشی از نقش آفرینی شرکت های گردشگری خارجی برای رونق صنعت گردشگری شهرک های صهیونیستی و دست داشتن آنها در ادامه روند توسعه شهرک سازی در اراضی اشغالی خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، سازمان عفو بین الملل شرکت های بزرگ رزرو اماکن تفریحی مانند «ایر بی ان بی»، «بوکینگ دات کام»، «اکسپدیا» و «تریپ ادفایزر» را به توسعه فعالیت های شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین و کسب در آمد از جنایت های جنگی در جریان همکاری با اسرائیلی ها در کرانه باختری و قدس شرقی متهم کرد.

 

این سازمان در گزارش جدید خود تحت عنوان «رویکرد اشغالگرانه» اعلام کرد این شرکت ها با ثبت صدها اتاق موجود در شهرک های اسرائیلی و فعالیت های صورت گرفته در این مناطق از جمله قدس شرقی در لیست های خود به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان توسط اسرائیلی ها کمک می نمایند.

 

سازمان عفو بین الملل در گزارش خود تاکید کرد به چگونگی کمک این شرکت ها به صنعت گردشگری شهرک های غیر قانونی اسرائیلی از طریق سامانه های رزرو اینترنتی آگاهی و اطمینان دارد و از این جهت در پا برجا ماندن شهرک ها و ادامه توسعه آنها نقش آفرین هستند.

 

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: اقدام اسرائیل برای اسکان دادن غیر نظامیان اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطینی نقض قوانین بین الملل حقوق بشری است و در نتیجه در چارچوب جنایات جنگی قرار دارد، اما با این وجود این شرکت های چهارگانه به اقدامات خود در شهرک ها ادامه داده و به کسب درآمد از این وضعیت غیر قانونی می پردازند.

 

یکی از شهرک های ذکر شده در این گزارش کفار ادومیم است که منطقه ای گردشگری و رو به توسعه است و در فاصله کمتر از دو کیلومتری روستای فلسطینی خان الاحمر است که در آستانه تخریب کامل توسط نیروهای اسرائیلی بر اساس حکم دادگاه اسرائیل قرار دارد.

 

سازمان عفو بین الملل افزود: توسعه شهرک کفار ادومیم و شهرک های اطراف آن به  یکی از عوامل اصلی تشویق به انجام اقدامات غیر انسانی علیه اهالی فلسطینی منطقه تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/ح.ع/22




مطالب مرتبط

یکصد و نود و پنجمین روز تجاوزات و جنایات اشغالگران در نوار غزه/

حملات توپخانه‌ای مستمر به شهر غزه/  ادامه یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ نماینده سوریه در سازمان ملل: آمریکا مانع آتش بس در غزه است
یکصد و نود و پنجمین روز تجاوزات و جنایات اشغالگران در نوار غزه/

حملات توپخانه‌ای مستمر به شهر غزه/ ادامه یورش صهیونیستها به کرانه باختری/ نماینده سوریه در سازمان ملل: آمریکا مانع آتش بس در غزه است

تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع نوار غزه وارد یکصد و نود و پنجمین روز پیاپی شده است، مناطق مختلف کرانه باختری هم از بامداد امروز در معرض حملات اشغالگران بوده است.

|

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

|

پیام آیت‌الله جوادی آملی  درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

پیام آیت‌الله جوادی آملی درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.