سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

دعوت مسکو از رهبر حماس برای آشتی با فتح

مقامات حماس روز دوشنبه تأیید کردند که اسماعیل هنیه، رهبر حماس، پایان این هفته برای مذاکره با مقامات کرملین در مورد آخرین تحولات حوزه فلسطین و روابط دو جانبه، عازم مسکو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از جروزالم پست، مقامات حماس روز دوشنبه تأیید کردند که اسماعیل هنیه، رهبر حماس، پایان این هفته برای مذاکره با مقامات کرملین در مورد آخرین تحولات حوزه فلسطین و روابط دو جانبه، عازم مسکو می‌شود.

 

بنا بر گفته این مقامات، این سفر به دعوت وزارت خارجه روسیه انجام می‌گیرد.

 

این مقامات افزودند که انتظار می‌رود هنیه در مسیر سفر خود در قاهره توقف کند تا مذاکراتی را با مقامات اطلاعاتی مصر در مورد آخرین تحولات نوار غزه به‌ویژه کوشش‌های مصر برای ترتیب دادن یک توافق آتش‌بس بلند مدت با اسرائیل و نیز کوشش‌ها برای حل اختلافات بین حماس و فتح، انجام دهد.

 

ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان نیز به مسکو دعوت شده است اما مشخص نیست که با هنیه دیدار کند.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

آیت الله علم الهدی: تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیسم را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد، محقق می‌شود.

|

جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه

جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه

الجزیره به نقل از برخی منابع با انتشار جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه، اعلام کرد. حماس به چارچوب پیشنهادی برای آتش‌بس در 3 مرحله که هر مرحله آن 42 روز طول می‌کشد، پایبند است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.