سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
با مشارکت برخی کشورها از امروز آغاز می شود؛

بزرگترین مانورهای نیروی هوایی ارتش اسرائیل طی چند سال اخیر

منابع عبری از برگزاری مانورهای جدید نیروی هوایی ارتش اسرائیل بر فراز مناطقی از جبهه جنوبی با عنوان «Sky Angle» خبر دادند که با مشارکت چند کشور برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از پایگاه خبری الرساله، منابع عبری از برگزاری مانورهای جدید نیروی هوایی ارتش اسرائیل بر فراز مناطقی از جبهه جنوبی با عنوان «Sky Angle» خبر دادند که با مشارکت چند کشور برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، در سایه وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین، نیروی هوایی ارتش این رژیم از امروز یک رزمایش نظامی گسترده را آغاز می کند. مقامات رژیم صهیونیستی بارها نسبت به توانمندی نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین در صورت حمله به اراضی اشغالی و قدرت موشکی آنها ابراز نگرانی کرده اند و در همین راستا نیروی هوایی ارتش این رژیم رزمایش گسترده ای را آغاز کرده است.

 

این رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی با مشارکت نیروی هوایی آمریکا، ایتالیا، کرواسی، کانادا، هلند و چک از امروز آغاز می شود. بر اساس این گزارش، رزمایش مذکور با نام Sky Angle برگزار شده و در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به پایان می رسد. 

 

این رزمایش، گسترده ترین رزمایش طی چند سال گذشته به شمار می رود به نحوی که ساکنان منطقه مرکزی و جنوب فلسطین اشغالی شاهد تحرکات و پرواز گسترده جنگنده ها در آسمان این منطقه هستند.

 

انتهای پیام/م.ق/22




مطالب مرتبط

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه
یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

بمباران شمال و غرب غزه/فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های مجاور نوار غزه

یکصد و نودمین روز عملیات طوفان الاقصی در حالی آغاز شد که منابع خبری از فعال شدن آزیر خطر در سرزمین های اشغالی و موشک باران مناطقی از سرزمین اشغالی توسط مقاومت فلسطین خبر دادند.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.