سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
صدر اعظم آلمان در دیدار با پادشاه اردن:

باید با تمایلات متخاصمانه ایران مقابله شود!

«آنگلا مرکل» در دیدار با «عبدالله دوم» بدون اشاره به تلاش های بی وقفه تهران در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه به ویژه داعش خواستار مقابله با رویکردهای ایران در منطقه شد!

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از اسپوتنیک، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان امروز پنج‌شنبه در دیدار با «عبدالله دوم» پادشاه اردن در امان بدون اشاره به تلاش های بی وقفه تهران در مبارزه با گروه های تروریستی در منطقه به ویژه داعش مدعی شد: باید با تمایلات متخاصمانه ایران مقابله شود!

 

بر اساس این گزارش صدر اعظم آلمان بدون توجه به ماهیت دفاعی برنامه های نظامی ایران ادعا کرد: همراه با اردن در خصوص برنامه موشکی ایران نگرانی هائی داریم!

وی درباره توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» نیز گفت: اروپا مایل به ادامه پایبندی به توافق هسته‌ ای با ایران علیرغم خروج آمریکا از آن است.

 

پادشاه اردن نیز در این دیدار اعلام کرد که بدون تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس نمی توان به صلح در منطقه امیدوار بود.

 

 

انتهای پیام/م.ش/۳۰




مطالب مرتبط

رایزنی عباس و مرکل درباره انتخابات فلسطین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین رایزنی کردند.

|

صدراعظم آلمان :

برای حفظ برجام باید به آب و آتش زد
صدراعظم آلمان :

برای حفظ برجام باید به آب و آتش زد

«آنگلا مرکل» در آستانه نشست وزرای خارجه سه کشور اروپایی با نمایندگانی از ایران با توجه به یکجانبه گرایی آمریکا در نقض برجام تاکید کرد که باید برای حفظ توافق هسته ای ایران به آب و آتش زد.

|

صدراعظم آلمان در مصاحبه با رسانه صهیونیستی:

سفارتمان را به قدس منتقل نمی‌کنیم
صدراعظم آلمان در مصاحبه با رسانه صهیونیستی:

سفارتمان را به قدس منتقل نمی‌کنیم

«آنگلا مرکل» ضمن اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، بر راه‌حل «دو دولت» تأکید کرد و گفت «وضعیت قدس فقط در این بستر می‌تواند تعیین شود، بنابراین، ما سفارتمان را به قدس منتقل نمی‌کنیم».

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.