سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

قطع روابط حزب کارگر اسرائیل با انگلیس

حزب کارگر رژیم صهیونیستی از تعلیق روابط خود با رهبر حزب کارگر انگلیس خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب کارگر رژیم صهیونیستی جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس را به مخالفت با سیاست‌های اسرائیل متهم کرده است.

 

رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به کوربین که در اختیار رسانه‌ها نیز قرار داد، نوشته است: وظیفه من است که به خصومتی که شما در قبال جامعه یهودی نشان داده‌اید و اظهارات و اقدامات یهودستیزانه‌ای که به عنوان رهبر حزب کارگر انگلیس در پیش گرفته‌اید، اشاره کنم.

 

کوربین که به عنوان رهبر جناح مخالف در انگلیس فعالیت می‌کند، یکی از حامیان حقوق فلسطینی‌ها و منتقدین اسرائیل محسوب می‌شود.

 

رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی در نامه خود خطاب به این چهره سیاسی انگلیسی نوشته است: هدف از نوشتن این نامه این است که به شما اطلاع دهم تمامی روابط رسمی میان حزب کارگر اسرائیل و رهبر حزب کارگر انگلیس به طور موقت قطع می‌شود.

 

گفتنی است این سیاستمدار رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد، کوربین در ملأ عام رویکرد ستیزه‌جویانه‌ای را در قبال سیاست‌های دولت اسرائیل از خود نشان داده است.

 

انتهای پیام/م.ق/30




مطالب مرتبط

پیام آیت‌الله جوادی آملی  درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

پیام آیت‌الله جوادی آملی درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

|

سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران به این رژیم در پی تجاوز آن ها به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.