جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

سمینار ضد صهیونیستی در دانشگاه تورین

دانشگاه شهر تورین در شمال ایتالیا اقدام به برگزاری سمینارهای ضد اسرائیلی و ضدصهیونیستی کرده است وشرکت دانشجویان در آنها به معنای گذراندن 3 واحد درسی محسوب می شود.

 

به گزارش سرویس سایررسانه های خبرگزاری قدس(قدسنا) ، روزنامه 'ایل فولیو' نوشت: ماههاست که دانشگاه معروف شهر تورین درشمال کشور باابتکارات ضداسرائیلی اش خبرساز شده است.اوج برنامه های این دانشگاه برای نشان دادن چهره اهریمنی و غیر مشروع رژیم اسرائیل، روز اول ماه مارس (10 اسفند) با اختصاص سالن آمفی تئاتر کمپوس برای برگزاری یک سمینار دو روزه به 'ادوارد سعید'، خواهد بود.


مهمان ویژه این نشست نیزاستاد انگلیسی، ایلان پاپه'Ilan Pappè' نویسنده کتاب 'نسل کشی در فلسطین' و یکی از هواداران کمپین 'بایکوت اسرائیل'، است. او همواره امیدوار است تا روزی بتواند مقامات اسرائیل را به دادگاه لاهه بکشاند.


دراین سمینار روبا صالح از مدرسه مطالعات آفریقایی و شرقی لندن نیز حضور دارد. او همان فعال حقوق بشر و شخصیت ضد اسرائیلی است که دانشگاه کمبریج بدلیل سوابق وی به او اجازه نداد تا به عنوان سخنران در سمیناری که ماه گذشته با عنوان 'خاورمیانه' در این دانشگاه برگزار گردید، شرکت کند.


حتی خود ایلان پاپه مورخ ضد صهیونیست نیز قرار بود در مونیخ سخنرانی داشته باشد که البته با ارسال نامه ای از طرف انجمن اسرائیل – آلمان از شهرداری مونیخ خواسته شد تا جلوی سخنرانی او را بگیرند زیرا به گفته مسئولان این انجمن سخنرانی او به یک نمایش تبلیغاتی ضد اسرائیلی تبدیل خواهد شد. شهردار مونیخ نیز این رویداد را لغو نمود.


شرکت در سمینار دانشگاه تورین برای تمامی دانشجویانی که بتوانند در آن حضور داشته باشند به معنای گذراندن سه واحد آموزشی خواهد بود. سمینارفوق در بین یک سری از نشست هایی قرار داده شده است که از ماه مارس تا ماه می در این دانشگاه با موضوعاتی از نقض حقوق بنیادی در اسرائیل گرفته تا محاکمه اسرائیل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ق/22




مطالب مرتبط

در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت
در استانهای مختلف برگزار شد؛

تظاهرات میلیونی مجدد ملت یمن در حمایت از غزه و مقاومت

مردم یمن امروز جمعه نیز همانند جمعه های گذشته در راستای تاکید مجدد بر حمایت خود از مردم مظلوم غزه و مقاومت شجاع آن و نیز عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش تظاهرات باشکوه برگزار کردند.

|

نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.