سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

داعش تهدید استراتژیک اسرائیل نیست

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: اسرائیل هیچ‌گاه به داعش به عنوان یک تهدید استراتژیک نگاه نکرده و نباید داعش را از بین ببرید.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران مسبب تمام ناآرامی‌های اخیر در مرزهاش شمالی اسرائیل است و حزب‌الله لبنان، گروه‌های شیعی در سوریه و حماس در فلسطین نیروهای تحت کنترل ایران هستند.

 

او مدعی شد اسرائیل در سه دهه گذشته با این گروه‌ها جنگیده‌ اما از اصل آنها غافل شده و اکنون باید دست به یک اقدام همه جانبه دیپلماتیک، اقتصادی، اطلاعاتی و از طریق ابزارهای دیگر علیه ایران بزند.

 

به گزارش ایلنا وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: اسرائیل هیچ‌گاه به داعش به عنوان یک تهدید استراتژیک نگاه نکرده و نباید داعش را از بین ببرید.

 

او مدعی شده: استراتژی ایران، ایجاد یک کریدور از ایران به سمت مدیترانه است. ما باید این کریدور را نابود کنیم و این کاری است که در حال انجام آن هستیم. ما گفته‌ایم به ایران اجازه نمی‌دهیم که خود را در سوریه تثبیت کند و این را به اثبات می‌رسانیم.

 

انتهای پیام/م.ق/




مطالب مرتبط

پیام آیت‌الله جوادی آملی  درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

پیام آیت‌الله جوادی آملی درباره عملیات وعده صادق : "وعده صادق" طلیعه فتح است

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: محصول پربرکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می‌خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی‌کند.

|

سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
سردبیر نشریه رأی الیوم:

تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران به این رژیم در پی تجاوز آن ها به کنسولگری تهران در دمشق سوریه با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.