شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

دشمنی اسرائیل‌وآمریکا
تمام شدنی نیست

«حمیدرضا مقدم فر»


«حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) در حاشیه نخستین اجلاس جهانی اهل بیت (ع) و مساله تکفیری ها در خصوص نقش سردار سلیمانی و سپاه قدس در پیروزی های اخیر جریان مقاومت گفت: سردار سلیمانی امروز یک قهرمان جهانی است. نقش ایشان در مهار جریان تروریسم در منطقه بی بدیل بوده است.
 

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه افزود: کسی تصور نمی کرد جریان تکفیری در این مدت کوتاه برچیده شود. آن چیزی که سبب این موفقیت شد اخلاص و مجاهدت و تلاش فوق العاده سردار سلیمانی و ایثارگری مدافعان حرم بود.
 

کارشناس مسایل استراتژیک ادامه داد: این پیروزی ها جز با اخلاص مجاهدین نمی توانست اصطلاحا جمع شود. نماد این اخلاص ها و ایثارگری ها شخص سردار سلیمانی است که به عنوان سرباز ولایت و منافع و امنیت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل صدام ایستاد.
 

وی در ادامه بیان داشت: در این مقطع زمانی نیز ایشان (سردار سلیمانی) در مقابل این توطعه عبری عربی غربی ایستاد و توانست این مجاهدت را انجام دهد و این توفیق برای جهان اسلام ایجاد شد.
 

مقدم فر در ادامه در خصوص آینده منطقه با توجه به پیروزی های جریان مقاومت در منطقه افزود: دشمنی ها در منطقه تمام نشده است. جریان تکفیری در منطقه برچیده شده است اما می تواند به اشکال مختلف فرهنگی سیاسی و اجتماعی بروز و ظهورش ادامه پیدا کند.
 

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: همگان باید بدانند دشمنی های صهیونیست ها و آمریکایی ها تمام نشده است ولی یک واقعیتی را که می توان از آن نام برد این است که امروز نقطه عطفی رقم خورده است و آن این است که تهدیدی به نام تکفیر تبدیل شده به فرصتی به عنوان آغاز تمدن نوین اسلامی، و آن هم فرصتی است به عنوان تمام فرق و مذاهب که گرد محبت اهل بیت در جمهوری اسلامی ایران جمع شده اند. این واقعیت را کسی نمی تواند بپوشاند.
 

وی در پایان گفت: آن چیزی که از این به بعد به آن احتیاج داریم بصیرت افزایی و هوشیاری و هوشمندی است. اگر این رقم بخورد در جهان اسلام ما روز به روز با سرعت بیشتری به سمت تمدن بزرگ اسلامی پیش خواهیم رفت.
 

انتهای پیام/م.ش/22


| شناسه مطلب: 305809







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.