جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

آمریکا سرمنشاء اشغالگری در منطقه

«سید ابوالقاسم رحیمیان» دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری گفت با مروری بر وقایع و حوادث اخیر درمنطقه پی خواهیم برد که سیاست های خصمانه آمریکا ، سرمنشاء اشغال و اشغالگری در منطقه است .

 

«سید ابوالقاسم رحیمیان» دبیرکل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری در گفتگو با خبرگزاری قدس (قدسنا) در خصوص تحولات اخیر منطقه گفت : با مروری بر وقایع و حوادث اخیر درمنطقه پی خواهیم برد که سیاست های خصمانه آمریکا ، سرمنشاء اشغال و اشغالگری در منطقه است .


وی فتنه تروریستی «داعش» و ظهور «تروریسم تکفیری» در منطقه را مولود سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه به‌منظور امنیت‌سازی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و زمینه ای برای استعمار خود دانسته و گفت : هیچ دلیل استراتژیکی و یا الزامات به اصطلاح اخلاقی نمی‏تواند توجیه‏ کننده این حجم مساعدت به اسرائیل باشد مگر اینکه بگوییم ، لابی قدرتمند صهیونیست در آمریکا پشت این جریانات است و ازسویی این حمایت موجب سلطه آمریکا بر کشورهای منطقه و مقدمه ای براستعمار آنها شده است .


وی گفت : سالهاست کنترل دولت های آمریکا تحت سیطره لابی صهیونیستی قراردارد و بی شک صهیونیست ها قدرتی بلامنازع در هیات حاکمه امریکا دارند و در عمل نشان داده شده که سیاست ایالات متحده تعریف شده است و چه جمهوری خواه و چه دموکرات از خود استقلالی ندارند و همه در راستای یک هدف هستند "حمایت و تثبیت رژیم غاصب صهیونیستی".  فلذا ظهور گروههای تکفیری ، مقابله با قیام های مردمی ـ  اسلامی کشورهای منطقه و حمایت از دیکتاتورهای دست نشانده ی خویش برای حمایت از صهیونیست ها در قتل عام ملت مظلوم فلسطین همه و همه برای یک هدف است  و آن "حمایت و تثبیت رژیم غاصب صهیونیستی" و و زمینه ای برای استعمارکشورهای منطقه توسط آمریکا ، که متاسفانه نتیجه آن منجر به اشغال و ویرانی کشورهای فلسطین ، یمن ، سوریه ، افغانستان ، عراق و لبنان گردیده است . هرچند همه آنهاغافلند از وعده ی  خداوند که فرموده :  


" و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین".  ( سوره قصص ـ آیه 5 )


" اراده ما بر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم. "


رحیمیان در ادامه گفت : یقینا آزادی سرزمین فلسطین و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی خود می تواند جرقه سلسله رویدادهایی باشد که قادراست منطقه را ازچنگال آمریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان آن آزاد کند ، زیرا درآن صورت ملت ها خواستار این هستند که خودشان بر امورات سرنوشت خویش مسلط باشند نه آنکه پادشاهان و حاکمان آنها با الگوها ی آمریکایی و صهیونیستی  برآنان  حکومت کنند  و خواستار آن خواهند بود تا دست استعمارگران از منابع سرشار آن کشورها کوتاه شود . 


دبیر کل اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری؛ حمایت از مظلومان را وظیفه دینی ، الهی و انسانی دانسته و گفت : شعارمخالفت با اشغال و اشغالگری و درراس آن مخالفت با نقشه های شوم استکبارجهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی برگرفته از یک احساس نیست ، بلکه برگرفته از منطق، عقل و شرع است . چرا که امروز مشخص شده است که در تمام آشوب ها و فتنه ها در منطقه ما و یا در سایر نقاط دنیا رد پای آمریکا ، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در میان است .

 

انتهای پیام/


| شناسه مطلب: 305739







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.