شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir

حضور350 خبرنگار در اجلاس محبان

مراسم افتتاحیه اجلاس که روز چهارشنبه برگزار می‌شود توسط شبکه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به بیش از ۷ زبان دنیا ترجمه و به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در کشورهای مختلف روند برگزاری این اجلاس را دنبال کنند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) عضو کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد برگزاری اجلاس محبان اهل بیت(ع) بیان کرد: مراسم افتتاحیه اجلاس که روز چهارشنبه برگزار می‌شود توسط شبکه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به بیش از ۷ زبان دنیا ترجمه و به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در کشورهای مختلف روند برگزاری این اجلاس را دنبال کنند.


به گزارش ستاد خبری اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها، محمدعلی انوشه بیان کرد: دشمنان اسلام می‌خواهند میان کشورهای اسلامی تفرقه و شکاف ایجاد کنند و برگزاری این اجلاس، قطعا به وحدت مسلمانان در منطقه کمک شایانی خواهد کرد.


وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این اجلاس افزود: با توجه به حضور بیش از ٥٠٠ نفر از علمای برجسته شیعه و سنی از ۹۰  کشور جهان در تهران، این فرصت برای رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فراهم خواهد شد تا آراء و نظرات اندیشمندان و علما و بزرگان مسلمین را در شکل گیری امت واحده در تقابل با گروه های انحرافی جویا شوند.


انوشه اظهار کرد: بیشتر شبکه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برای پوشش رسانه‌ای اجلاس بین المللی محبان اهل بیت و مسئله تکفیری ها به طور گسترده اعلام آمادگی کرده‌اند و این بیانگر اهمیت این اجلاس است.


عضو کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد برگزاری اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مسئله‌ تکفیری‌ها افزود: مراسم افتتاحیه اجلاس که روز چهارشنبه برگزار می‌شود توسط شبکه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به بیش از ۷ زبان دنیا ترجمه و به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در کشورهای مختلف روند برگزاری این اجلاس را دنبال کنند .


انوشه با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ خبرنگار خارجی و داخلی جهت پوشش خبری همایش بین المللی محبان اهل بیت (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: امروز تکفیری‌ها در منطقه منفورتر از گذشته شده‌اند و رسانه‌های اتحادیه با پخش دیدگاه‌های علمای شرکت کننده در این همایش به پیامدهای افکار این گروه های منحرف تکفیری خواهند پرداخت .


نماینده اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در این اجلاس تاکید کرد: رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با مصاحبه و گفتگو با علما و شخصیت‌های جهان اسلام که در همایش بین المللی محبان اهل بیت (ع) شرکت می‌کنند، موضوعات مهم جهان اسلام همچون مفهوم شناسی و مکتب شناسی اهل بیت(ع)، فتنه‌گری تکفیری‌ها، نقش اهل بیت(ع) در مکتب اسلام و راهبردها و راهکارهای انسجام امت اسلامی را در تولیدات و برنامه‌های خود مورد توجه قرار خواهند داد.


وی بیان کرد: مراسم اختتامیه اجلاس بین‌المللی محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها نیز روز پنجشنبه دوم آذرماه، به صورت زنده توسط اکثر شبکه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در کشورهای مختلف پخش خواهد شد .


عضو کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد برگزرای اجلاس محبان اهل بیت (ع) در پایان گفت: تجهیزات فنی و ارتباطات ماهواره‌ای و اینترنتی برای خبرنگاران خارجی و داخلی توسط اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی پیش بینی شده است که می‌توانند لحظه به لحظه دستاوردهای این همایش بین‌المللی را به مخاطبین خود در کشورهای مختلف ارسال کنند.

 

منبع: سایت بیداری اسلامی

 

انتهای پیام/


| شناسه مطلب: 305734







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.