پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
«حسین جابری انصاری» ضمن حضور در غرفه خبرگزاری قدس در نمایشگاه مطبوعات:

جمهوری اسلامی ایران از هر گونه بهبود روابط میان جنبش های حماس و فتح استقبال می کند

ما امیدواریم که همه جریان های فلسطینی، آزادی فلسطین از اشغال، مقاومت همه جانبه و موثر در برابر رژیم صهیونیسیتی و سیاست توسعه طلبانه و مبتنی بر تروریسم دولتی آن را به عنوان هدف گیری اصلی سیاست های خودشان در دستور کار داشته باشند.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) «حسین جابری انصاری» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حضور در غرفه خبرگزاری قدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سئوال خبرنگار قدسنا پیرامون آشتی ملی میان جریان های فلسطینی گفت: هر گونه اختلاف میان گروه ها و جریان های فلسطینی صدمه زننده به آرمان ملت فلسطین و اهداف تاریخی ملت فلسطین برای تحقق حقوق مشروع و قانونی آنها و در مقدمه آن حق تعییین سرنوشت است. این یک اصل کلی است که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه و اهتمام است.

 

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: برنده اختلافات داخلی در عرصه فلسطین، رژیم صهیونیستی است. هر گونه اقدامی در راستای بهبود روابط میان جریان ها و جنبش های مقاومت مختلف فلسطینی در چارچوب خاصه ها و مطالبات تاریخی مشروع ملت فلسطین مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: جریان ها و جنبش های مقاومت فلسطینی ثابت کردند که خاصه های ملت فلسطین را فراموش نمی کنند. بدلیل آنکه فراموش کردن این خاصه ها هم در زمینه عدم اختلافات و حل تناقضات داخلی، هم در زمینه رویارویی و مقاومت با رژیم صهیونیستی انتخاب آنها نیست بلکه تنها گزینه ای است که مسیر تحقق حقوق حداقلی ملت فلسطین را محقق خواهد کرد و از مسیر آن خواهد گذشت.

 

کارشناس ارشد روابط بین اللملل در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران از هر گونه بهبود روابط میان جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و جنبش فتح استقبال می کند و ما امیدواریم که همه جریان های فلسطینی، آزادی فلسطین از اشغال، مقاومت همه جانبه و موثر در برابر رژیم صهیونیسیتی و ایستادگی در برابر سیاست توسعه طلبانه و مبتنی بر تروریسم دولتی آن را به عنوان هدف گیری اصلی سیاست های خودشان در دستور کار داشته باشند.

 

انتهای پیام/م.ش/۳۰


| شناسه مطلب: 305211







نظرات کاربران

  1. استاندار کربلا در بازدید هیئت رسانه ای ایران: نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم/ تهاجم فرهنگی دشمن مشترک ایران و عراق است
  2. استاندار نجف در دیدار با هیئت رسانه ای ایران: تمایل به تشکیل کمیسیون مشترک عراق و ایران داریم
  3. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  4. بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست صهیونیست ها کمتر از یک سال
  5. تکذیب خروج رهبران حماس از غزه
  6. دیدار شماری از اعضای مجلس نمایندگان اردن با هنیه
  7. بلینکن وارد عربستان شد
  8.  نشست تاثیر عملیات وعده صادق بر معادلات رویارویی با رژیم صهیونیستی 
  9. اسرائیل آماده موافقت با شروط حماس
  10. کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد؛ دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  11. شهادت 32 فلسطینی دیگر در غزه
  12. بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین
فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.