سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
در روز نخست این جشنواره رخ داد؛

افتتاح بازار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جشنواره بین المللی الغدیر

بازار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای یازدهمین جشنواره بین المللی الغدیر در روز نخست این جشنواره با حضور شخصیت های رسانه ای و سیاسی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری قدس (قدسنا) از نجف اشرف، بازار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای یازدهمین جشنواره بین المللی الغدیر در روز نخست این جشنواره آغاز شد.

 

این مراسم با حضور «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر، حجت الاسلام «علی کریمیان» دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و جمعی دیگر از شخصیت های سیاسی و رسانه ای برگزار شد.

 

در بازار فرهنگی ، هنری و رسانه ای جشنواره الغدیر رسانه ها و موسسات فرهنگی و هنری تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه کرده اند.

 

 

 

انتهای پیام/م.ت/22




مطالب مرتبط

گزارش خبری قدسنا از جشنواره بین المللی الغدیر؛

هندسه فراگیر مقاومت و رویش‌های جدید/ تغییر راهبرد و مفهوم ادبیات رسانه ای/ تکریم هنرمندان و خانواده شهدای خبرنگار/ سینما، هنر  و فرهنگ عناصر پیشتاز و تکمیلی
گزارش خبری قدسنا از جشنواره بین المللی الغدیر؛

هندسه فراگیر مقاومت و رویش‌های جدید/ تغییر راهبرد و مفهوم ادبیات رسانه ای/ تکریم هنرمندان و خانواده شهدای خبرنگار/ سینما، هنر و فرهنگ عناصر پیشتاز و تکمیلی

جشنواره رسانه غدیر ، بازتابی از درک صحیح و درست واقعیت های کنونی منطقه و جهان است. واقعیتی که ضرورت پرداختن به اقتدار رسانه ای و لزوم ایجاد ادبیات رسانه ای جدید را دو چندان می کند.

|

در حاشیه جشنواره رسانه ای الغدیر؛

استقبال گسترده مردمی از آثار و یادگاری‌های شهدای مقاومت
در حاشیه جشنواره رسانه ای الغدیر؛

استقبال گسترده مردمی از آثار و یادگاری‌های شهدای مقاومت

اقدام ارزشمند نمایش آثار به جامانده از شهدا با استقبال گسترده مخاطبان و حاضران در این جشنواره روبرو شده و رنگ معنوی به یازدهمین دوره جشنواره رسانه ای و بین المللی الغدیر بخشیده است.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.