یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
qodsna.ir qodsna.ir
فرمانده صهیونیست:

در سال 2014 غافلگیر شدیم/ آمادگی بالای حماس برای جنگ آینده/ از حمله به سکوهای گازی نگرانیم

یکی از فرماندهان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی گفت: در جنگ گذشته حماس ما را به شدت غافلگیر کرد اما هم اکنون آماده نبرد هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین الان ، « ایلی سوهولتسکی» در مصاحبه با کانال هفت عبری گفت: در جنگ گذشته حماس ما را به شدت غافلگیر کرد ، اما هم اکنون آماده نبرد هستیم.

 

این فرمانده نظامی صهیونیست با اشاره به تهدیدات پیش روی رژیم صهیونیستی از سوی گروههای مقاومتی فلسطین گفت: ما حجم تهدیدات در آینده نزدیک را دریافته ایم.

 

فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی درباره عملیات «زیکیم» (توسط کماندوهای قسام در تابستان 2014 انجام شد) گفت: در 8 ژوئن یک گروه کماندو حماس از طریق دریا نفوذ کردند، البته ما به وسیله ابزارهای مراقبت هوایی از حضور آنها اطلاع یافتیم و به تبادل آتش با آنها پرداختیم.

 

وی متذکر شد ارتش از بازگشایی جبهه ای از سوی دریا به سمت اسرائیل نگرانی دارد و از این جهت نیروی دریایی همیشه در حالت آماده باش برای مقابله با هرگونه حادثه و اقدامی است.

 

وی ادامه داد: حماس آمادگی خوبی برای جنگ دارد و در این راستا آنها طرح هایی برای پرتاب موشک به سمت سکوهای گازی در دریا و انجام حملات دریایی به وسیله غواصان در سر می پرورانند.

 

سوهولتسکی از یکسال پیش به عنوان فرمانده قایق های موشک انداز ارتش رژیم صهیوینستی منصوب شده و مسئول آموزش نسل آینده فرماندهان دریایی این رژیم است.

 

انتهای پیام/




مطالب مرتبط

جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه

جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه

الجزیره به نقل از برخی منابع با انتشار جزئیات پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه، اعلام کرد. حماس به چارچوب پیشنهادی برای آتش‌بس در 3 مرحله که هر مرحله آن 42 روز طول می‌کشد، پایبند است.

|

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به عدم دسترسی ساکنان غزه به آب سالم

ابراز نگرانی سازمان ملل نسبت به عدم دسترسی ساکنان غزه به آب سالم

به دلیل کمبود آب، خطر بیماری‌های مسری در کمین ساکنان نوار غزه است و هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در غزه نگرانی خود را نسبت به دسترسی نداشتن به آب سالم و پاکیزه در این باریکه اعلام کرد.

|

نظرات کاربران

فیلم

خبرگزاری بین المللی قدس


خبرگزاری بین المللی قدس

2017 Qods News Agency. All Rights Reserved

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.