[[{"content_id":350278,"content_number":0,"portal_id":2,"lang_id":"fa","content_title":"رئیس جمهوری:\r\n\r\nسلیمانی برای مسلمانان عزت و برای دشمن ذلت آفرید","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"شهید سلیمانی را من ندیدم که از زین و رکاب پایین بیاید و از روزی که او را در جبهه‌های جنگ و سال‌های اولیه دهه ۶۰ دیدم، همیشه روی رکاب بود و همیشه تاخت و به سوی هدف رفت و همیشه پیروز میدان بود از همه مهم‌تر کمالات انسانی هست که در این مرد بود.","content_summary_fill":1,"content_body":"&nbsp;\r\n\r\nبه گزارش&nbsp; خبرگزاری قدس(قدسنا) حسن روحانی رئیس جمهور&nbsp;صبح امروز&nbsp;در مراسم بهره&zwnj;برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حتما دشمن از این ترور وحشیانه ضرر کرد و مطمئن باشد که مردم و جوانان ایران و منطقه با امید بیشتر و مقاوم&zwnj;تر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می&zwnj;کنند و همه مردم فهمیده اند که تا روزی که آمریکایی&zwnj;ها در منطقه هستند منطقه روی خوش کامل و مطلوب را نخواهد دید و ملت&zwnj;های منطقه پای این جنایتکاران و متجاوزین را روزی قطع خواهند کرد.\r\n\r\nوی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی و یارش ابومهدی المهندس برای ما وجودهای ارزنده&zwnj;ای&nbsp;بودند گفت: سلیمانی در چیزی که می فهمید وظیفه ملی، دینی و انقلابی اش هست در اجرای آن تردید نمی&zwnj;کرد و این خیلی مهم است. وقتی که می&zwnj;فهمیم چیزی وظیفه ما است و باید برای کشور، ملت و منطقه&zwnj;مان انجام دهیم، دیگر نباید تردید کنیم و از آنهایی باشیم که از&nbsp; مردم و قدرت های جهانی بترسیم و باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم و این عدم تردید و تصمیم قاطع از نعمت&zwnj;هایی هست که خداوند به انسان&zwnj;های خالص خود عنایت می&zwnj;کند.\r\n\r\nروحانی با بیان اینکه در طول این ۴۰ سال شاید هزاران ساعت با سردارسلیمانی بحث کردیم و علیرغم اینکه طرح&zwnj;های بزرگی بود ولی کاملا اعتماد به نفس داشت و کاملاً پا به رکاب بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی را من ندیدم که از زین و رکاب پایین بیاید و از روزی که او را در جبهه&zwnj;های جنگ و سال&zwnj;های اولیه دهه ۶۰ دیدم، همیشه روی رکاب بود و همیشه تاخت و به سوی هدف رفت و همیشه پیروز میدان بود از همه مهم&zwnj;تر کمالات انسانی هست که در این مرد بود.\r\n\r\nرئیس جمهور با تاکید بر اینکه خیلی وقت&zwnj;ها شهید سلیمانی روزه داشت و با همه وجودش تلاش می&zwnj;کرد،&zwnj;گفت: اخلاص ما را به همه چیز می رساند و اگر اخلاص نباشد هیچ چیز نیست.\r\n\r\nروحانی با بیان اینکه سلیمانی به همه منطقه و مسلمانها&nbsp;در منطقه عزت را هدیه کرد و در بسیاری از مواقع ذلت را برای دشمنان این منطقه به رخشان کشید و نشان داد، تصریح کرد:&nbsp;با دستان پر برکتش&nbsp;هم برای مسلمان ها از عزت آفرید&nbsp;و هم برای مشرکین و دشمن ذلت خلق کرد.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nرئیس جمهور با بیان اینکه این خیلی مهم است که آدم بتواند راه&nbsp;امیرالمومنین را طی کند و کاری کند که همه مردم احساس غرور بکنند، اظهار داشت:&nbsp;این تنها در میدان و جنگ نیست بلکه در آب و برق هم ممکن است کاری کنیم که مردم احساس غرور کنند و ممکن است در انرژی&nbsp;و توسعه کشور هم کاری بکنیم که مردم احساس&nbsp;غرور بکنند.\r\n\r\nوی با بیان اینکه ممکن است در صحنه مذاکره با دنیا کاری کنیم که همه احساس غرور کنند، تصریح کرد:&nbsp;این مهم هست که ما کاری بکنیم که برای یک ملت&nbsp;یا یک امت غرورآفرین&nbsp;باشد.\r\n\r\nروحانی افزود: من امروز بسیار خوشحال هستم که یک سد بسیار مهم را در شمال غرب کشور افتتاح شد که می&zwnj;تواند یک دریاچه سرنوشت&zwnj;ساز برای زندگی مردم را احیا بکند و خوشحالم که خداوند توفیق داد که به یکی از آرزوهای مان رسیدیم&nbsp;و انشاالله روزی به جشن احیای دریاچه ارومیه می&zwnj;رسیم.\r\n\r\nوی ادامه داد:&nbsp; ۱۴ یا ۱۵ میلیون نفر در غرب کشور کشاورزی و سلامت و زندگیشان مرهون این دریاچه و نگین سبز منطقه است که زندگی این ها را تضمین می&zwnj;کند و اگر نباشد نمی شود زندگی کرد.\r\n\r\nرئیس جمهور با بیان اینکه روزی که دولت کار خود را آغاز کرد ما ۱۴۴ سد در کشور داشتیم گفت:&nbsp;روزی که می&zwnj;خواهیم از این دولت خداحافظی کنیم 201 سد را به یادگار می گذاریم و 57 سد در این هشت سال به افتتاح می رسد.\r\n\r\nروحانی با بیان اینکه دولت در طول ۸ سال در شبکه آبیاری ۳۳۳هزار هکتار شبکه را ایجاد کرد، گفت:&nbsp;تا پایان دولت ۵۶ تصفیه خانه آب شهری به بهره برداری می رسد و ۱۰۱ تصفیه خانه فاضلاب&nbsp;تا پایان دولت به ثمر می نشیند&nbsp;و حرکت خوبی برای زندگی مردم در حوزه آب و برق زیر بنا هست،&nbsp;انجام شده است.\r\n\r\nوی با بیان اینکه ما امروز دو عرصه را در برابر خودمان داریم و این مهم هست تا به پایان برسانیم، گفت:&nbsp;اولین عرصه مقاومت در برابر جنگ اقتصادی هست که از سال ۹۷ به ما تحمیل کردند.&nbsp;ترامپ عین صدام بود و صدام هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و سرنگون شد و ترامپ ۳ سال جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرد و او هم در هفته&zwnj;های آینده سرنگون می&zwnj;شود و نه تنها از حکومت بلکه از زندگی سرنگون خواهد شد و&nbsp;به خاطر جنایت&zwnj;ها و ظلم&zwnj;هایی که کرد یک آدم بی آبرو در تاریخ خواهد بود و یکی از ظلم&zwnj;های غیر قابل گذشتش شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود که&nbsp;یادمان نخواهد رفت و این داغ برای همیشه بر دل و سینه ما هست و ملت&zwnj;های منطقه و ایران انتقام مناسبی از آنها خواهند گرفت.\r\n\r\nرئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای اینکه بتوانیم مقاومت کنیم باید همدیگر را تقویت کنیم و باید دولت را تقویت کنیم،&zwnj; تصریح کرد: هرکس دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم دروغ گفته و از آن دروغ&zwnj;های شاخدار گفته است. دولت در میدان جنگ است و به تعبیری فرمانده این جنگ رئیس جمهور است و ما در میدان جنگ هستیم و می&zwnj;جنگیم و اگر کسی این دولت را تضعیف کرد چه بخواهد و چه نخواهد&nbsp;حامی و طرفدار آمریکا است.\r\n\r\nوی افزود: هرکس در این شرایط به بخش توسعه کشور، بخش خصوصی، بازرگانان، وارد کنندگان، صادرکنندگان، کشاورزی و صنعت و خدمات و کسانی که تلاش می&zwnj;کنند ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است.&nbsp;امروز روزی هست که برای توسعه کشور باید همه همدیگر را یاری کنیم و امروز روز وحدت است. امروز باید با وحدت، ایثار و فداکاری در صحنه اقتصادی بود و با حمایت دولت بتوانیم از این جنگ خارج شویم و انشالله با پیروزی خارج می&zwnj;شویم.\r\n\r\nروحانی با بیان اینکه جنگ دیگر جنگ با این ویروس است، تصریح کرد:&nbsp;این ویروس خطرناک است و همه باید با آن مبارزه کنیم و کادر درمان ما در خط مقدم هستند و باید آنها را یاری کنیم و همه مردم باید پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند. من از مردم بسیار متشکر هستم که در این دو ماه اخیر خیلی همکاری کردند و ما توانستیم&nbsp;کشور را از آن شرایط بحران بیرون بیاوریم.\r\n\r\nوی افزود: ما باید این راه را ادامه بدهیم و پروتکل&zwnj;های بهداشتی را به دقت اجرا کنیم و باید تجمع&zwnj;ها را کنار بگذاریم و تجمع خانوادگی و رفاقتی و دوستی و ملی و دینی را کنار بگذاریم و فاصله&zwnj;گذاری را رعایت کنیم تا&nbsp;از این مشکل هم عبور کنیم.\r\n\r\nانتهای پیام\/ الف\r\n\r\n&nbsp;","content_html":"<p class=\"rtejustify\">&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>به گزارش&nbsp; خبرگزاری قدس(قدسنا) حسن روحانی رئیس جمهور&nbsp;صبح امروز&nbsp;در مراسم بهره&zwnj;برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حتما دشمن از این ترور وحشیانه ضرر کرد و مطمئن باشد که مردم و جوانان ایران و منطقه با امید بیشتر و مقاوم&zwnj;تر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می&zwnj;کنند و همه مردم فهمیده اند که تا روزی که آمریکایی&zwnj;ها در منطقه هستند منطقه روی خوش کامل و مطلوب را نخواهد دید و ملت&zwnj;های منطقه پای این جنایتکاران و متجاوزین را روزی قطع خواهند کرد.<\/p>\r\n\r\n<p>وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی و یارش ابومهدی المهندس برای ما وجودهای ارزنده&zwnj;ای&nbsp;بودند گفت: سلیمانی در چیزی که می فهمید وظیفه ملی، دینی و انقلابی اش هست در اجرای آن تردید نمی&zwnj;کرد و این خیلی مهم است. وقتی که می&zwnj;فهمیم چیزی وظیفه ما است و باید برای کشور، ملت و منطقه&zwnj;مان انجام دهیم، دیگر نباید تردید کنیم و از آنهایی باشیم که از&nbsp; مردم و قدرت های جهانی بترسیم و باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم و این عدم تردید و تصمیم قاطع از نعمت&zwnj;هایی هست که خداوند به انسان&zwnj;های خالص خود عنایت می&zwnj;کند.<\/p>\r\n\r\n<p>روحانی با بیان اینکه در طول این ۴۰ سال شاید هزاران ساعت با سردارسلیمانی بحث کردیم و علیرغم اینکه طرح&zwnj;های بزرگی بود ولی کاملا اعتماد به نفس داشت و کاملاً پا به رکاب بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی را من ندیدم که از زین و رکاب پایین بیاید و از روزی که او را در جبهه&zwnj;های جنگ و سال&zwnj;های اولیه دهه ۶۰ دیدم، همیشه روی رکاب بود و همیشه تاخت و به سوی هدف رفت و همیشه پیروز میدان بود از همه مهم&zwnj;تر کمالات انسانی هست که در این مرد بود.<\/p>\r\n\r\n<p>رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خیلی وقت&zwnj;ها شهید سلیمانی روزه داشت و با همه وجودش تلاش می&zwnj;کرد،&zwnj;گفت: اخلاص ما را به همه چیز می رساند و اگر اخلاص نباشد هیچ چیز نیست.<\/p>\r\n\r\n<p>روحانی با بیان اینکه سلیمانی به همه منطقه و مسلمانها&nbsp;در منطقه عزت را هدیه کرد و در بسیاری از مواقع ذلت را برای دشمنان این منطقه به رخشان کشید و نشان داد، تصریح کرد:&nbsp;با دستان پر برکتش&nbsp;هم برای مسلمان ها از عزت آفرید&nbsp;و هم برای مشرکین و دشمن ذلت خلق کرد.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">رئیس جمهور با بیان اینکه این خیلی مهم است که آدم بتواند راه&nbsp;امیرالمومنین را طی کند و کاری کند که همه مردم احساس غرور بکنند، اظهار داشت:&nbsp;این تنها در میدان و جنگ نیست بلکه در آب و برق هم ممکن است کاری کنیم که مردم احساس غرور کنند و ممکن است در انرژی&nbsp;و توسعه کشور هم کاری بکنیم که مردم احساس&nbsp;غرور بکنند.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">وی با بیان اینکه ممکن است در صحنه مذاکره با دنیا کاری کنیم که همه احساس غرور کنند، تصریح کرد:&nbsp;این مهم هست که ما کاری بکنیم که برای یک ملت&nbsp;یا یک امت غرورآفرین&nbsp;باشد.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">روحانی افزود: من امروز بسیار خوشحال هستم که یک سد بسیار مهم را در شمال غرب کشور افتتاح شد که می&zwnj;تواند یک دریاچه سرنوشت&zwnj;ساز برای زندگی مردم را احیا بکند و خوشحالم که خداوند توفیق داد که به یکی از آرزوهای مان رسیدیم&nbsp;و انشاالله روزی به جشن احیای دریاچه ارومیه می&zwnj;رسیم.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">وی ادامه داد:&nbsp; ۱۴ یا ۱۵ میلیون نفر در غرب کشور کشاورزی و سلامت و زندگیشان مرهون این دریاچه و نگین سبز منطقه است که زندگی این ها را تضمین می&zwnj;کند و اگر نباشد نمی شود زندگی کرد.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که دولت کار خود را آغاز کرد ما ۱۴۴ سد در کشور داشتیم گفت:&nbsp;روزی که می&zwnj;خواهیم از این دولت خداحافظی کنیم 201 سد را به یادگار می گذاریم و 57 سد در این هشت سال به افتتاح می رسد.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">روحانی با بیان اینکه دولت در طول ۸ سال در شبکه آبیاری ۳۳۳هزار هکتار شبکه را ایجاد کرد، گفت:&nbsp;تا پایان دولت ۵۶ تصفیه خانه آب شهری به بهره برداری می رسد و ۱۰۱ تصفیه خانه فاضلاب&nbsp;تا پایان دولت به ثمر می نشیند&nbsp;و حرکت خوبی برای زندگی مردم در حوزه آب و برق زیر بنا هست،&nbsp;انجام شده است.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">وی با بیان اینکه ما امروز دو عرصه را در برابر خودمان داریم و این مهم هست تا به پایان برسانیم، گفت:&nbsp;اولین عرصه مقاومت در برابر جنگ اقتصادی هست که از سال ۹۷ به ما تحمیل کردند.&nbsp;ترامپ عین صدام بود و صدام هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و سرنگون شد و ترامپ ۳ سال جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرد و او هم در هفته&zwnj;های آینده سرنگون می&zwnj;شود و نه تنها از حکومت بلکه از زندگی سرنگون خواهد شد و&nbsp;به خاطر جنایت&zwnj;ها و ظلم&zwnj;هایی که کرد یک آدم بی آبرو در تاریخ خواهد بود و یکی از ظلم&zwnj;های غیر قابل گذشتش شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود که&nbsp;یادمان نخواهد رفت و این داغ برای همیشه بر دل و سینه ما هست و ملت&zwnj;های منطقه و ایران انتقام مناسبی از آنها خواهند گرفت.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای اینکه بتوانیم مقاومت کنیم باید همدیگر را تقویت کنیم و باید دولت را تقویت کنیم،&zwnj; تصریح کرد: هرکس دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم دروغ گفته و از آن دروغ&zwnj;های شاخدار گفته است. دولت در میدان جنگ است و به تعبیری فرمانده این جنگ رئیس جمهور است و ما در میدان جنگ هستیم و می&zwnj;جنگیم و اگر کسی این دولت را تضعیف کرد چه بخواهد و چه نخواهد&nbsp;حامی و طرفدار آمریکا است.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">وی افزود: هرکس در این شرایط به بخش توسعه کشور، بخش خصوصی، بازرگانان، وارد کنندگان، صادرکنندگان، کشاورزی و صنعت و خدمات و کسانی که تلاش می&zwnj;کنند ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است.&nbsp;امروز روزی هست که برای توسعه کشور باید همه همدیگر را یاری کنیم و امروز روز وحدت است. امروز باید با وحدت، ایثار و فداکاری در صحنه اقتصادی بود و با حمایت دولت بتوانیم از این جنگ خارج شویم و انشالله با پیروزی خارج می&zwnj;شویم.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">روحانی با بیان اینکه جنگ دیگر جنگ با این ویروس است، تصریح کرد:&nbsp;این ویروس خطرناک است و همه باید با آن مبارزه کنیم و کادر درمان ما در خط مقدم هستند و باید آنها را یاری کنیم و همه مردم باید پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند. من از مردم بسیار متشکر هستم که در این دو ماه اخیر خیلی همکاری کردند و ما توانستیم&nbsp;کشور را از آن شرایط بحران بیرون بیاوریم.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">وی افزود: ما باید این راه را ادامه بدهیم و پروتکل&zwnj;های بهداشتی را به دقت اجرا کنیم و باید تجمع&zwnj;ها را کنار بگذاریم و تجمع خانوادگی و رفاقتی و دوستی و ملی و دینی را کنار بگذاریم و فاصله&zwnj;گذاری را رعایت کنیم تا&nbsp;از این مشکل هم عبور کنیم.<\/p>\r\n\r\n<p class=\"rtejustify\">انتهای پیام\/ الف<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2020-12-31 11:27:21","content_date_event":"2020-12-31 11:27:21","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2020-12-31 13:26:33","content_date_register":"2020-12-31 11:35:15","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":10865,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":40,"eid":40,"attach_title":"سلیمانی برای مسلمانان عزت و برای دشمن ذلت آفرید 3","attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_150_137.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_235_215.jpg","400":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_235_215.jpg","600":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_235_215.jpg","900":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_235_215.jpg","1200":".\/cache\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116_235_215.jpg"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":1386885116,"files":{"original":{"url":".\/file\/2\/attach\/202012\/483352_1386885116.jpg","width":235,"height":215,"size":0}}}]}]]