[[{"content_id":349118,"content_number":0,"portal_id":2,"lang_id":"fa","content_title":"خشم بن سلمان از افشای دیدار با نتانیاهو؛\r\n\r\nرئیس سابق سیا: ولیعهد عربستان برای مصونیت از برنامه های دولت بایدن به دیدار نتانیاهو رفت","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"محمد بن سلمان از فخر فروشی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بقیه مسئولان اسرائیلی از حضور در نئوم عربستان و دیدار آنها با خودش به شدت عصبانی شده است.","content_summary_fill":1,"content_body":"&nbsp;\r\n\r\nبه گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ، به یک روزنامه صهیونیست خبر داد ، دلیل حضور بنیامین نتانیاهو در عربستان کمک و حمایت از ولیعهد برای دوره حضور دولت بایدن بوده است.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\n&nbsp;جان برنان رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)،به روزنامه عبری زبان هاآرتص خبر داد ، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای مصون داشتن خود از برنامه های احتمالی دولت بایدن به دیدار نتانیاهو رفت.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nبه گفته این مسئول سابق امنیتی آمریکا، پیش از این تمام دیدارهای انجام شده میان ریاض و تل آویو در میان شخصیت هایی انجام می شد که در آن زمان بخشی از ساختار حاکم دو طرف به شمار نمی رفتند.\r\n\r\n&nbsp;\r\nوی تاکید کرد نشست های مستقیم و رو در رو میان مسئولین سرویس های اطلاعاتی دو طرف برگزار شده است که من هم از آن مطلع هستم.\r\n\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nوی در ادامه به هاآرتص گفت : به نظر من هدف اصلی از برگزاری نشست اخیر (بین محمد بن سلمان و بنیامین نتانیاهو) کمک به محمد بن سلمان برای دفاع از خود در مقابل اقداماتی است که ممکن است دولت بایدن انجام دهد ، من فکر می کنم بن سلمان به دنبال یافتن راه هایی برای حفاظت از خود در مقابل اتهام هایی همچون قتل فجیع جمال خاشقی است در حالی که او تلاش دارد خود را به عنوان رهبر بالفعل و حقیقی پادشاهی عربستان معرفی کند.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nاین در حالی است که الکس فیشمن تحلیلگر ارشد روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی که امروز جمعه منتشر شد خبر داد&nbsp; محمد بن سلمان از افشای دیدارش با بنیامین نتانیاهو به شدت عصبانی است و این عصبانیت به حدی رسید که اجازه نداد رئیس موساد سفر برنامه ریزی شده خود را به عربستان انجام دهد.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nفیشمن به نقل از منابع سیاسی اسرائیلی خبر داد یوسی کوهن رئیس موساد شخصیت عالی رتبه بود که در سایه عصبانیت محمد بن سلمان اجازه سفر به عربستان را پیدا نکرد.\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nبه نوشته این روزنامه عبری زبان، محمد بن سلمان از فخر فروشی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بقیه مسئولان اسرائیلی از حضور در نئوم عربستان و دیدار آنها با خودش به شدت عصبانی شده است.\r\n\r\n\r\n&nbsp;انتهای پیام\/م.ت\/","content_html":"<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ، به یک روزنامه صهیونیست خبر داد ، دلیل حضور بنیامین نتانیاهو در عربستان کمک و حمایت از ولیعهد برای دوره حضور دولت بایدن بوده است.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;جان برنان رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)،به روزنامه عبری زبان هاآرتص خبر داد ، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای مصون داشتن خود از برنامه های احتمالی دولت بایدن به دیدار نتانیاهو رفت.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>به گفته این مسئول سابق امنیتی آمریکا، پیش از این تمام دیدارهای انجام شده میان ریاض و تل آویو در میان شخصیت هایی انجام می شد که در آن زمان بخشی از ساختار حاکم دو طرف به شمار نمی رفتند.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;\r\n<p>وی تاکید کرد نشست های مستقیم و رو در رو میان مسئولین سرویس های اطلاعاتی دو طرف برگزار شده است که من هم از آن مطلع هستم.<\/p>\r\n<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>وی در ادامه به هاآرتص گفت : به نظر من هدف اصلی از برگزاری نشست اخیر (بین محمد بن سلمان و بنیامین نتانیاهو) کمک به محمد بن سلمان برای دفاع از خود در مقابل اقداماتی است که ممکن است دولت بایدن انجام دهد ، من فکر می کنم بن سلمان به دنبال یافتن راه هایی برای حفاظت از خود در مقابل اتهام هایی همچون قتل فجیع جمال خاشقی است در حالی که او تلاش دارد خود را به عنوان رهبر بالفعل و حقیقی پادشاهی عربستان معرفی کند.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>این در حالی است که الکس فیشمن تحلیلگر ارشد روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی که امروز جمعه منتشر شد خبر داد&nbsp; محمد بن سلمان از افشای دیدارش با بنیامین نتانیاهو به شدت عصبانی است و این عصبانیت به حدی رسید که اجازه نداد رئیس موساد سفر برنامه ریزی شده خود را به عربستان انجام دهد.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>فیشمن به نقل از منابع سیاسی اسرائیلی خبر داد یوسی کوهن رئیس موساد شخصیت عالی رتبه بود که در سایه عصبانیت محمد بن سلمان اجازه سفر به عربستان را پیدا نکرد.<\/p>\r\n\r\n<p>&nbsp;<\/p>\r\n\r\n<p>به نوشته این روزنامه عبری زبان، محمد بن سلمان از فخر فروشی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بقیه مسئولان اسرائیلی از حضور در نئوم عربستان و دیدار آنها با خودش به شدت عصبانی شده است.<\/p>\r\n\r\n<p><br \/>\r\n&nbsp;انتهای پیام\/م.ت\/<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2020-12-05 09:28:01","content_date_event":"2020-12-05 09:28:01","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2020-12-05 09:32:09","content_date_register":"2020-12-05 09:32:09","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":479,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":42,"eid":0,"attach_title":"خشم بن سلمان از افشای دیدار با نتانیاهو؛\r\n\r\nرئیس سابق سیا: ولیعهد عربستان برای مصونیت از برنامه های دولت بایدن به دیدار نتانیاهو رفت\r\n\r\n 2","attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_150_100.webp","300":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_300_199.webp","400":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_400_265.webp","600":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_600_398.webp","900":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_900_597.webp","1200":".\/cache\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262_960_637.jpg"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":4078969262,"files":{"original":{"url":".\/file\/2\/attach\/202012\/482018_4078969262.jpg","width":960,"height":637,"size":0}}}]}]]