qodsna.ir qodsna.ir

پزشکیان: درباره موشک‌هایمان هیچ مذاکره‌ای نداریم/به آمریکا بی‌اعتمادیم

رئیس جمهور در دیدار با نخست وزیر پاکستان گفت: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت. ضمن اینکه ما نسبت به آمریکا بی‌اعتماد هستیم.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، که در صدر هیئتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است، با شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور دیدار و درباره مهم‌ترین موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای، همکاری‌های اقتصادی و روندهای جاری در عرصه بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

پزشکیان در این دیدار با قدردانی از میزبانی گرم و صمیمانه دولت و ملت پاکستان تصریح کرد: از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه شما صمیمانه تشکر می‌کنم. در اینجا احساس می‌کنم که ما و شما یک هدف و یک مسیر را دنبال می‌کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به جنگ تحمیلی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران تصریح کرد: بر اساس هیچ قاعده و چارچوبی نمی‌توانستند به کشور ما حمله کنند، اما با وجود این، به ایران تجاوز کردند و در این حملات، علاوه بر رهبری عالیقدر، فرماندهان و مسئولان شمار زیادی از شهروندان و غیر نظامیان از جمله 168 کودک بی‌گناه را به شهادت رساندند.

پزشکیان افزود: کسانی که مرتکب این جنایات شدند که با دروغ و فریب دم از دموکراسی می‌زنند و امروز بیش از هر زمان دیگری به اثبات رسیده که عامل اصلی ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه، رژیم صهیونیستی است.

رئیس جمهور با اشاره شکست دشمنان در برابر اراده ملت ایران تصریح کرد: تصور آنان این بود که ایران ظرف چند روز از هم خواهد پاشید و می‌توانند همان الگویی را که در برخی کشورها دنبال کرده‌اند، علیه کشور ما نیز اجرا کنند.


| شناسه مطلب: 418657